Vés enrere L'equip de la UPF que ha participat en el Moot Madrid 2019 queda finalista i obté diversos reconeixements

09.04.2019

L'equip de la Facultat de Dret de la UPF que ha participat en el Moot Madrid 2019, format pels estudiants Beatriz García Quiroga, Pol Solsona Vilarrassa, Maria Riera Roig, Maurici Monguet Sanguino, Yaiza Méndez Cano, Andrea Nieto Brocal i Maria Puche Andreu, sota la coordinació del Prof. Ferran Cerdá Albero, Catedràtic de Dret Mercantil a la UPF, i dels advocats Carlos Vidal Riudor i Marina Ferrer Soler, ha quedat finalista en l’edició d’aquest any de la prestigiosa competició sobre arbitratge mercantil internacional, en una disputada final amb l’equip guanyador, de la Universitat San Carlos de Guatemala. Durant la fase oral del concurs, que va tenir lloc de l'1 al 5 d’abril, l’equip de la Facultat de Dret de la UPF va obtenir, a més, la menció d’honor al millor equip de la ronda general i la menció de millor oferta de transacció de la part demandant. Així mateix, l’estudiant Maurici Monguet Sanguino va obtenir el reconeixement al segon millor orador de tota la competició.

Aquesta és la primera vegada que l'equip de la Facultat de Dret de la UPF aconsegueix arribar a la final en aquesta prestigiosa competició, per davant dels altres equips espanyols. Des de la Facultat felicitem els membres de l’equip i els seus coordinadors pels resultats assolits i els agraïm la feina feta.

La notícia, junt amb la del gran èxit aconseguit per l’equip UPF que va participar a la Jessup International Law Moot Court Competition el passat mes de febrer (https://www.upf.edu/web/dret/noticies/-/asset_publisher/W8R4C1KECQlt/content/id/222610851/maximized), consolida la participació de la Facultat de Dret de la UPF en aquest tipus de competicions i ens anima a seguir el camí iniciat de cara a properes edicions