Vés enrere Estudiants de Dret participen en la Philip C. Jessup International Law Moot Court Competition

Els estudiants de la Facultat de Dret van participar del 15 al 17 de febrer del 2017 a Madrid i es van classificar a la 3a posició en la puntuació general i van quedar en 2a posició en els "memorials" de les rondes nacionals.
12.04.2017

La Philip C. Jessup International Law Moot Court Competition és una competició de Dret Internacional fundada a Harvard que reuneix més de 500 universitats d'aproximadament 90 païssos i està reconeguda com una de les competicions més prestigioses dintre del seu àmbit. L'equip de la Facultat de Dret estava format pels estudiants següents: Guillermo Palomar Miñones (representant dels estudiants), María Pascual Dapena, Berta Fernández Rosón, Júlia Figueras Díaz i Arman Basurto Barrio. Van participar durant les rondes nacionals i es van classificar en la 3a posició a la puntuació general i en 2a posició en els "memorials". I van tenir el suport acadèmic i l'acompanyament del Dr. Miguel Ángel Elizalde Carranza, professor de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals a la UPF.

jessup1

jessup2

Concurs organitzat per l' Associació Internacional d'Estudiants de Dret (ILSA)