Descobreix el talent alumni protagonista del Calendari d'Advent "2023 Amb Ulls UPF"

A partir de l'1 de desembre, desvelarem una selecció del talent format a la UPF que enguany han fet una aportació de valor a la nostra societat i les seves pistes sobre en què ens hem de fixar el 2024 en el seu àmbit d’expertesa

01.12.2023

Des d'Alumni UPF, volem desitjar bones festes a tota la comunitat d'antics i antigues alumnes amb un regal molt especial: el Calendari d'Advent "2023 Amb Ulls UPF", una iniciativa que ja vam engegar l'any 2022.

Es tracta d'una selecció de persones graduades a la Universitat Pompeu Fabra que, durant aquest any, han fet una aportació de valor a la nostra societat o han obtingut reconeixements per la seva tasca o projecte en àmbits tan diversos com:

• La Ciència, la Innovació i la Tecnologia
  • L'Impacte Social i el Benestar Planetari
  • La Cultura, la Comunicació i la Creativitat
  • L'Economia, la Política i el Sector Jurídic

Descobreix qui són i en què creuen que ens hem de fixar el 2024 en els seus àmbits d'expertesa

Estigues atent/a, potser el pròxim alumni seleccionat/ada i tu sou companys de promoció!