Descobreix el talent alumni protagonista del Calendari d'Advent "2022 Amb Ulls UPF"

Us desitgem unes bones festes presentant-vos una selecció del talent format a la UPF i la seva aportació de valor aquest 2022.

24.11.2022

Imatge inicial

Les Universitats són la principal font de generació de talent que contribueix a millorar el món en el qual vivim. I, a la Pompeu, ens omple d'orgull el talent dels i les alumni UPF. Per això, durant tot el mes de desembre, desvetllarem una selecció de persones graduades a la Universitat Pompeu Fabra que, enguany, han fet una aportació de valor a la nostra societat o han obtingut reconeixements per la seva tasca o projecte en els següents àmbits: Cultura i Creativitat; Impacte Social i Benestar Planetari; Innovació, Ciència i Tecnologia, i Economia i Política.

Així mateix, et convidem a seguir el nostre perfil de Twitter per anar descobrint, dia a dia, quins són els i les alumni escollits, i a compartir el calendari, durant tot el mes de desembre, amb la teva xarxa de contactes.

Les persones seleccionades en aquest calendari són només una petita mostra del talent UPF. Per continuar donant visibilitat i reconeixement a les trajectòries dels nostres alumni en totes les disciplines, necessitem conèixer-vos i saber dels vostres projectes i iniciatives.

Si estàs treballant en projectes o iniciatives amb impacte, o coneixes altres alumni que ho estan fent, t'animem a fer-nos-ho saber per incorporar-vos en el nostre radar. L'any vinent pots ser tu un dels protagonistes del Calendari d'Advent 2023!

Multimèdia

Categories:

ODS - Objectius de desenvolupament sostenible:

Els ODS a la UPF