La UPF pone a vuestro alcance la posibilidad de realizar una estancia académica en universidades extranjeras mediante los programas de intercambio Erasmus (universidades no europeas), Erasmus Prácticas (consecutivos, no a la vez) y Convenios bilaterales (universidades al resto del mundo), con la aprobación de la Facultad y en función de la demanda.

La movilidad internacional es una experiencia de crecimiento personal en el cual adquiriréis nuevos conocimientos, diversificaréis y ampliaréis vuestro currículum, perfeccionaréis uno o más idiomas y maduraréis como estudiantes, como personas y como futuros profesionales.

Actualmente, la Facultad de Comunicación tiene acuerdos con universidades de 33 países dentro del marco de los programas de movilidad Erasmus+ y Convenios Bilaterales. Consultad la oferta de plazas del curso 2024-25.

Convocatòria per marxar el curs 2024-25

Sessions Informatives de la convocatòria en curs:

Sessió Informativa sobre l'acreditació dels idiomes: video de la sessió

SESSIÓ INFORMATIVA a càrrec del Coordinador de Mobilitat i del Coordinador acadèmic d'Idiomes UPF, adreçada als estudiants de 1r curs de CAV, PER i PRP, sobre idiomes per a la futura mobilitat. Dilluns 12 de juny del 2023, a les 15.30h a l'Auditori del Campus  Poblenou. Gravació de la Sessió i presentació d'Idiomes UPF i presentació de la Secretaria.

Curs 2024-25 - SESSIÓ INFORMATIVA GENERAL a càrrec de l'OMA i personal de la Secretaria :  15 de novembre del 2023 a les 9:00 hores, a l'auditori de Poblenou. (Gravació de la Sessió).

Curs 2024-25 - SESSIÓ INFORMATIVA a càrrec de l'OMA, adreçada a esudiants amb plaça assignada (consulteu calendari)

Curs 2024-25 - SESSIÓ INFORMATIVA a càrrec del Coordinador de Mobilitat, la Secretaria i del tutor i tutores de mobilitat, adreçada a estduiants amb plaça assignada: dimarts 2 d'abril del 2024, a les 13.30h, a l'auditori Campus Poblenou     - (Gravació de la Sessió Presentació del curs anterior)

CONSULTAR LA GUIA RÀPIDA