Atrás Acte d’homenatge al Dr. Josep Gifreu

Acte d’homenatge al Dr. Josep Gifreu

29.11.2018

El professor Josep Gifreu, un dels fundadors dels Estudis de Comunicació Audiovisual fa gairebé 25 anys i figura fonamental en la història de la nostra facultat, s’ha jubilat recentment i, des d’una profunda gratitud, volem celebrar un acte d’homenatge a la seva trajectòria.

L’acte d’homenatge al Dr. Gifreu tindrà lloc el proper 11 de desembre a les 12h, a la sala 55.003 de l’edifici Tànger. L’esdeveniment consistirà en dos diàlegs, amb la participació de diversos col·legues i amics de l’homenatjat, de diferents universitats, on s’abordaran temes d’actualitat en el periodisme, la comunicació i la cultura contemporànies, i el passat, present i futur del ‘model UPF’ d’estudis de comunicació.

Programa de l’acte:

12:00. Benvinguda, a càrrec del Director del Departament, Josep Fernàndez Cavia, i la directora dels Estudis de Comunicació Audiovisual, Mercè Oliva.

12:10. Diàleg I, amb J.M. Tresserras (UAB), Manuel Pellicer (Universitat de València), Carles Pont (UPF), Mercè Ibarz (UPF) i Josep Gifreu (UPF). Moderador: Reinald Besalú (UPF)

13:00. Diàleg II, amb Jordi Balló (UPF), Jordi Pericot (UPF), Glòria Salvadó (UPF),  J.Mª Corbella (UPF) i Josep Gifreu (UPF). Moderadora: Lorena Gómez (UPF)

13:50. Copa de cava i aperitiu

Us animem a participar en aquest esdeveniment tan especial.