Vés enrere S'acosta la 5a. edició del Simposi del DCEXS!

S'acosta la 5a. edició del Simposi del DCEXS!

No te pierdas los últimos avances en la biología de sistemas que se presentará el 21 de septiembre en el auditorio del Parque de Investigación Biomédica de Barcelona.
09.09.2016

5th DCEXS SymposiumEns complau allotjar la 5ª. Edició del Simposi del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut, que tindrà lloc el dimecres, 21 de setembre, a l'Auditori del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona.

Aquest any, el Simposi es centrarà en l'innovador camp de la biologia de sistemes, l'objectiu del qual és la comprensió de cèl·lules i organismes vius en el seu conjunt, utilitzant una combinació interdisciplinària de teoria, simulacions numèriques, i mesuraments quantitatius detallats dels processos biològics. Jordi García Ojalvo, cap del grup de recerca en Biologia dels Sistemes Dinàmics del DCEXS, i James Sharpe, cap del grup de recerca en Biologia dels Sistemes Multicel·lulars del Centre de Regulació Genòmica (CRG), han estat els principals organitzadors de l'esdeveniment.

El 5è. Simposi del DCEXS comptarà amb els següents ponents convidats:

• Ruth Baker, Universitat d'Oxford
  • Brunzit Baum, University College de Londres
  • Marta Ibañes, Universitat de Barcelona
  • Michael Elowitz, Institut de Tecnologia de Califòrnia
  • Galit Lahav, Escola de Medicina de Harvard
  • David Sprinzak, Universitat de Tel Aviv
  •  Ala Trusina, Niels Bohr Institute

El simposi està obert a totes aquelles persones interessades en la investigació biomèdic, i no hi ha quotes d'inscripció. Per inscriure't, si us plau visita l' enllaç següent:

Per a més informació sobre l'esdeveniment, visita la web oficial: