Vés enrere Docència curs 2021-2022

Docència curs 2021-2022

26.07.2021

Es preveu que la docència del MTLG es desenvolupi amb la màxima presencialitat possible durant el curs 2021-2022. No obstant això, en previsió de possibles restriccions de desplaçament a Barcelona i mesures de confinament ("stay-at-home"), tant per raons de salut personal com pública, les diferents assignatures del màster comptaran amb un pla d'atenció en línia per als estudiants absents, que constarà d'un espai d'interacció entre el professor i l'estudiant, un pla d'aprenentatge amb un calendari d'activitats i materials en línia disponibles al campus virtual de la UPF. Així mateix, no són descartables virtualitzacions forçoses de la docència durant el curs, en funció de l'evolució de la situació sanitària.