Vés enrere La professora Matilde Obradors ha publicat"Hibridacions i desbordaments entre disciplines i sectors en art i comunicació. Traçant el potencial creatiu transdisciplinari per a la docència"

Aquest article ha estat publicat a l'edició del segon semestre del 2021 de la revista de comunicació i tecnologies emergents, ICONO14
02.11.2021

La professora Matilde Obradors, ha publicat un article a la revista ICONO14, al monogràfic, L'ensenyança de la creativitat i la creativitat en l'ensenyança. Coordinat per Montse Vázquez Gestal, Universitat de Vigo (Espanya) i Teresa Ruão, Universidade do Minho (Portugal). L’objectiu és adequar-nos als nous formats que porta en si l'evolució tecnològica i reorientar la manera d'ensenyar els continguts creatius.

El treball de la professora Matilde Obradors, traça el potencial creatiu transdisciplinari per a la docència, assenyalant els diferents casos d'hibridació com a contingut lectiu, tant per posar en coneixement la realitat dels encreuaments entre disciplines i sectors que es ven produint des dels anys vint del segle passat, com per incentivar la creativitat en l'espai docent. Aquest article s'emmarca en les línies d'investigació de l'autora: la creativitat, el producte creatiu, practice as research i les noves relacions que la producció de mitjans digitals ha creat entre la tecnologia, la comunicació i l’art.

Podem trobar l'article al següent enllaç.