Vés enrere Investigador de DigiDoc, Roc Parés, participarà a la XXIII edició del Festival Internacional de la Imatge (Manizales-Bogotà)

Roc Parés, investigador de la secció d'Arts i interacció digital del grup de recerca DigiDoc, participarà en la XXIII edició del Festival Internacional de la Imagen (Manizales-Bogotà), que tindrà lloc del 6 al 12 de maig a Colòmbia. Gràcies al suport de  l'Institut Ramon Llull @irllull, del Festival Panoràmic @panoramicfestival i del Ministerio de las Culturas, las Artes y los Saberes de Colombia @mincultura  Parés estarà present al festival, així com al XX Foro Académico Internacional de Diseño y Creación, organitzat per la Universidad de Caldas, Manizales y la Universidad de Bogotá Jorge Tadeo Lozano de Bogotá. A partir de la pràctica artística com a recerca, Parés experimenta amb subjectivitats virtuals i remotes, lluny dels usos convencionals de les TIC. Qualsevol persona interessada en aquesta experimentació podrà participar telemàticament en l'acció Deriva360, que tindrà lloc el 3 de maig a les 10:00 am hora colombiana (5:00 pm hora catalana) i podrà seguir-se en viu a través de https://deriva.tv/.