• Ref: PlaQUID 2014 - 2015
  • Responsable: Teresa Maria Monllau Jacques
  • Objectiu: L’objectiu del projecte és millorar l’organització i desenvolupament de les pràctiques en empresa que realitzen els alumnes de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials. En concret es vol incrementar la internacionalització de les pràctiques i la seva presència en empreses de responsabilitat social.

Els avantatges per la universitat son clars: incrementa la satisfacció de l’alumne, la universitat té més presència en el teixit industrial tant nacional com internacional i desenvolupa una tasca que és valorada positivament en els rànquings internacionals i pels avaluadors de les acreditacions dels graus.

Els resultats obtinguts poder ser utilitzats en altres assignatures dels graus, com és el treball de fi de grau.
  • Modalitat: B. Investigació educativa, estudis i anàlisis