Vés enrere XXII Seminari sobre la Traducció a Catalunya

XXII Seminari sobre la Traducció a Catalunya

Inscripcions obertes! El seminari se celebrarà el proper dia 1 de març, al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.
31.01.2014

L'AELC (Associació d'Escriptors en Llengua Catalana) organitza el dia 1 de març el XXII Seminari sobre la Traducció a Catalunya. Amb el títol de Traductors, pioners de la cultura, enguany tractarà sobre el paper dels traductors com a mediadors culturals a partir de la seva tasca com a antòlegs i com a seleccionadors d'obres.

Si esteu interessats a participar-hi realitzeu la vostra inscripció, ja que les places són limitades.

El seminari compta amb la col·laboració del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Jaume I, la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat de Vic i la Institució de les Lletres Catalanes.

AELC