Ref: 78 PlaCQUID 2015-2016 1

• Responsable: JOSEPA ALEMANY COSTA
  • Objectiu: El projecte te com objectiu fer una anàlisi detallada, amb la elaboració d’un mapa, del procés d’avaluació dels aprenentatges i dels coneixements adquirits pels estudiants dels graus de la Facultat de CCEE, tenint en compte els diferents mètodes utilitzats, la intervenció dels estudiants en el procés, l’avaluació entre iguals... etc, amb l’objectiu d’afavorir les bones pràctiques. Comptarà amb dades recollides de tots els agents que intervenen en el procés. Es tracta d’una anàlisi coordinada per la USQUID amb la intenció de convertir-se en un referent en la innovació docent de la Facultat. Es farà una triangulació amb els resultats disponibles de d’altres Facultats. En una segona part, en la propera convocatòria, el treball seguirà amb un estudi aprofundit de les metodologies docents després de la implementació de l’EEES a la mateixa Facultat, per tenir una visió global de tot el procés de canvi efectuat.
  • Modalitat: C. Projectes transversals d'innovació (2015-2016)
  • Ajut atorgat: 1800,00 euros