• Ref: 31 PlaCQUID 2010-2011 1
  • Responsable: Teresa M. Monllau Jaques
  • Participants: José Javier Apesteguia Garces, Albert Carreras de Odriozola i Antonio Pablo Ladrón de Guevara Martínez
  • Objectiu: El projecte es pretén dur a terme en el graus que s'imparteixen a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials. Els objectius són: 1. Veure si hi ha coherència entre les competències definides en cadascun dels plans docents de les assignatures amb les competències definides en els diferents plans d¿estudi. 2. Analitzar si les metodologies definides en el Plans Docents són adequades per a assolir les competències definides. 3. Estudiar si la distribució de la càrrega de treball de l'estudiant al llarg del trimestre/curs acadèmic dintre i fora de l'aula és correcta.
  • Modalitat: B. Estudis qualitat i la innovació
  • Ajut atorgat: 3500,00 euros