Visualització del contingut web

Pòster Setmana de la Sostenibilitat 2019

Del 3 al 7 de juny, celebrem la Setmana de la Sostenibilitat a la UPF, i et volem convidar a participar en les diferents activitats que estem organitzant. Aquestes activitats són gratuïtes i estan obertes a tot el públic; però vés amb compte, perquè algunes tenen l’aforament limitat.

Si hem escollit aquesta setmana és perquè el 5 de juny és el Dia Mundial del Medi Ambient i el 8, el Dia Mundial dels Oceans. Avui més que mai, és important que la població estigui sensibilitzada i conscienciada sobre la importància de preservar el món en el qual vivim. Prova d’això són els informes publicats recentment per organismes com l’IPBES o l’IPCC.

Per aquest motiu, des d’UPF Sostenible us oferim el llistat d’activitats següents, obertes al conjunt de la comunitat universitària.

Visualització del contingut web