Vés enrere Estudiants de la UPF parlen al seu bloc de les cobertes vegetals de l'edifici Mercè Rodoreda

Per informar-se sobre el projecte sostenible han entrevistat Martí Boleda, tècnic de Medi Ambient de la Universitat
18.07.2016

Tres estudiants de la Facultat de Comunicació han fet una publicació al seu blog Urbanisme social BCN sobre les cobertes vegetals al terrat de l'edifici Mercè Rodoreda. Per saber més del projecte sostenible han entrevistat a Martí Boleda, tècnic de Medi Ambient de la UPF, i Lídia Calvo, fundadora d' EixVerd, empresa amb la qual la Universitat ha signat un conveni per crear aquest espai verd experimental.

urbanisme social bcnBoleda ha explicat que la Universitat té la voluntat d'ampliar el verd urbà de la ciutat mitjançant aquesta proposta. A més, ha anunciat que també s'està treballant en altres projectes com un sistema de gestió socialment responsable i econòmicament sostenible al Dipòsit de les Aigües, així com en jardineria vertical reconvertint façanes en espais vegetals en el futur.

Els estudiants han creat aquest bloc en el marc d'una assignatura de la carrera de Periodisme, per tal d'informar-hi de les decisions de caire urbanístic a Barcelona que tenen algun component social. Des d'UPF Sostenible els animem a continuar amb el projecte!

Si vols llegir l'entrevista íntegra, la trobaràs a l'enllaç següent: