Vés enrere Èxit de la campanya "Mobilitza't per la selva". Gràcies!

Èxit de la campanya "Mobilitza't per la selva". Gràcies!

A través dels punts de recollida instal·lats a la UPF s'han recollit prop de 80 mòbils en desús.
29.06.2017

El passat mes de maig la UPF es va adherir a la iniciativa de l' Institut Jane Goodall "Mobilitza't per la selva" per sensibilitzar la ciutadania sobre les conseqüències que l'alta demanda de coltan, de cassiterita i d'altres minerals per fabricar productes electrònics té en el nostre entorn i en els llocs d'origen, com la República Democràtica del Congo.

Durant aquests mesos, s'han recollit prop de 80 mòbils en els punts de recollida instal·lats a tots els campus de la Universitat. Aquests mòbils ja han estat entregats per reciclar-los.

Des d'UPF Sostenible volem agrair la col·laboració a totes les persones que hi han contribuït, i esperem  poder continuar amb la campanya els propers cursos. Gràcies!

mobils