Editor de continguts Editor de continguts

Torna a la pàgina principal
Vés enrere

Trobada entre els equips i la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Primera trobada de treball interdisciplinar entre les alumnes de la facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UPF i els equips incubats a la UPF Starting Lab.

13.03.2017

Les alumnes de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UPF, que col·laboraran durant els pròxims 3 mesos desenvolupant el seu Treball Final de Grau amb els equips incubats a la UPF Starting Lab, van presentar-se el passat dimecres aprofitant la sessió de màrqueting impartida per Andrés Manso.

La sessió va començar amb una presentació individualitzada a l’Auditori del Canòdrom entre els equips i les alumnes assignades a cada un dels projectes. Durant els minuts que van estar dialogant Cubzzle, Mars Oddity i Gálibo van explicar en què consistien els projectes, en quin estat de desenvolupament es trobaven, quin o quins eren els objectius de la residència i per últim com podien treballar de manera interdisciplinària.

Laura Aparici i Alicia Liu, estudiants d’Administració i Direcció Empresarial i tutoritzades per Vicente Ortún col·laboraran amb Cubzzle en el desenvolupament del pla de màrqueting.

Diana Alborch, estudiant del grau en International Business Economics, amb el seu tutor Daniel Serra ajudarà al desenvolupament del pla empresarial de Gálibo per tal de formalitzar els documents necessaris per aplicar a diferents subvencions, així com estudiar la possibilitat d’iniciar una campanya de crowdfounding.

Mars Oddity comptarà amb la participació d’Anna Sancho, estudiant del grau en Ciències Empresarias - Management amb la seva tutora María Gundin. Com en el cas de Gálibo, l’estudiant contribuirà al desenvolupament empresarial del projecte per buscar vies de finançament.

Multimèdia

Categories: