Editor de continguts Editor de continguts

Torna a la pàgina principal
Vés enrere

UPF Starting Lab es presenta en societat

La roda de premsa es va celebrar a les instal·lacions del Canòdrom - Parc de Recerca Creativa.

03.01.2017

L'acte de presentació va ser presidit per Mireia Trenchs, vicerectora de Docència i Ordenació Acadèmica de la UPF; Carles Sora, impulsor i creador del projecte i professor del Departament de Comunicació de la UPF; Simón Lee, director de Canòdrom - Parc de Recerca Creativa i gerent en cap d'Incubio, i Marisol López, directora e l'àrea de Cultura Digital de l'Institut Català d'Empreses Culturals (ICEC) de la Generalitat de Catalunya.

La jornada va començar amb el parlament de Mireia Trenchs qui va destacar la importància en posar en pràctica totes aquelles competències assolides durant els estudis en el món laboral. Amb UPF Starting Lab, els alumnes i alumni reben una entrada a aquest univers de la mà de la universitat.

L'impulsor del programa, Carles Sora, va explicar detalladament a la premsa i als convidats com funcionava la residència dels tres projectes seleccionats i quins eren els agents que participaven. Per saber més sobre el procés d'incubació us podeu adreçar a l'apartat de programa.

Per la seva banda, Simón Lee, va afegir que Canòdrom és el millor espai perquè aquests projectes "comencin a córrer" apel·lant a l'antic ús de les instal·lacions.

L'acte va acabar amb la intervenció de Marisol López qui va donar el toc relaxant i distès a la sessió presentant els diferents equips que formen part de la incubadora UPF Starting Lab i donant pas al networking entre els assistents a la terrassa de les instal·lacions.

A continuació enllacem alguns dels mitjans que van publicar la notícia:

- Gabinet de premsa UPF

- Vilaweb

- La Vanguardia (EFE)

- La Vanguardia (EUROPAPRESS)

- EUROPAPRESS

- El Periódico