Atrás Nueva etapa en la dirección del MSP

Nueva etapa en la dirección del MSP

06 de octubre del 2023

06.10.2023

Estimades i estimats col·legues,
Com ja segurament sabeu, després de 8 anys he decidit deixar la direcció del màster, una mica abans de la meva propera jubilació. Crec que fer-ho així, amb temps, ajudarà a una transició ordenada en la que podré acompanyar als nous directors, Xavier Basagaña (ISGlobal-UPF) i Maria José López (ASPB-UPF), als que vull agrair la seva generositat a l'hora d'assumir aquesta responsabilitat, a banda de les que ja assumeixen cada dia a les seves institucions de referència. Creiem que això ajuda també a fer del màster, a més a més d'un programa interuniversitari, un màster interinstitucional.

Aquest equilibri entre un fort fonament acadèmic i una rica experiència práctica, que es dóna entre nosaltres com a professors i professores del màster, explica que puguem oferir una formació de profund caràcter multidisciplinar, rigor científic i amb perspectiva social i de benestar planetari. Una veritable
Escola de Salut Pública, malgrat no tenir el rètol a la porta.

Vul agrair-vos molt sincerament el vostre compromís i la vostra contribució per fer del Màster de Salut Pública un programa de referència en el nostre entorn i arreu, formant professionals capaços de pensar críticament i actuar per resoldre problemes concrets de la gent.

Una fraternal abraçada, i seguim,

Fernando

Fernando G. Benavides
Departament de Medicina i Ciències de la Vida (MELIS)