Matrícula del 23 al 25 de juliol

A la web de la teva facultat/escola, trobaràs les especificitats del teu estudi.

Es matriculen en aquestes dates els estudis dels centres:

Consulta la teva citació a partir del dia 20

Abans del període de matrícula i per poder consultar les citacions i realitzar la matrícula en els terminis establerts, cal que comprovis que recordes la teva contrasenya accedint a secretariavirtual.upf.edu. Si no recordes la contrasenya clica a Has oblidat la teva contrasenya? i rebràs un correu electrònic per reestablir-la.

Matrícula el 10 de setembre i del 12 al 13 de setembre

Es matriculen en aquestes dates els estudis dels centres:

Consulta la teva citació a partir del dia 7

Abans del període de matrícula i per poder consultar les citacions i realitzar la matrícula en els terminis establerts, cal que comprovis que recordes la teva contrasenya accedint a secretariavirtual.upf.edu.  Si no recordes la contrasenya clica a Has oblidat la teva contrasenya? i rebràs un correu electrònic per reestablir-la.