Vés enrere 09/10/23 Conferència inaugural del Màster en Formació del Professorat de Secundària curs 2023-2024

20.09.2023

✔ Els nous estudiants assistiran a les 16.00 hores a la Sessió de Benvinguda de la seva respectiva especialitat:

• Llengua i Literatura Catalana i Castellana: aula 52.117
  • Anglès: aula 52.427
  • Ciències Naturals: aula 52.223

Conferència inaugural

📆 9 d'octubre del 2023
🕧 18.30
📍 Auditori Campus del Poblenou
🎤 Cristian Olivé, professor de llengua i literatura a secundària i professor del Màster de Formació de Professorat a la UPF
 📋 "Què vol dir ser docent?"

Resum: Què vol dir ser docent? Si l’escola és més que aprendre, la tasca docent també hauria d’anar més enllà de la transmissió de coneixements. Quines estratègies podem utilitzar a l’aula per potenciar l’aprenentatge? Com podem aprofitar els interessos de l’alumnat en tot aquest procés? Podem fomentar l’autoconeixement, la reflexió, l’esperit crític, la creativitat i la tolerància a classe des de qualsevol disciplina?

Ja pots veure el vídeo de la lliçó inaugural en el següent enllaç.