Vés enrere Sobre les classes/About the classes

Sobre les classes/About the classes

**********************************************
[Versió en Català]

CLASSES PRESENCIALS

"El comunicat de la direcció de la Universitat Pompeu Fabra publicat recentment, estableix el retorn a la presencialitat per a tots els estudiants des de l'inici del curs. D'acord amb aquest objectiu de màxima presencialitat, de manera general les classes s'impartiran en format presencial, amb el docent i tots els estudiants presents a l'aula.

Consulta aquí els horaris i les aules.

La presencialitat estarà condicionada a cada moment per les decisions que adopti el PROCICAT."

*****************************

[Versión en Castellano]

CLASES PRESENCIALES

"El comunicado de la dirección de la Universitat Pompeu Fabra publicado recientemente, establece el retorno a la presencialidad para todos los estudiantes desde el inicio del curso. De acuerdo con este objetivo de máxima presencialidad, de manera general las clases se impartirán en formato presencial, con el docente y todos los estudiantes presentes en el aula.

Consulta aquí los horarios y las clases

La presencialidad estará condicionada a cada momento por las decisiones que adopte el PROCICAT."

*****************************

[English version]

FACE-TO-FACE CLASSES

"The recently published notice from the management of the Universitat Pompeu Fabra establishes the return to face-to-face classes for all students from the beginning of the academic year. In accordance with this objective of maximum face-to-face attendance, in general, the classes will be taught in face-to-face format, with the professor and all students present in the classroom.

Consult the timetable and classrooms here.

The presence will be conditioned at all times by the decisions taken by PROCICAT".

*******************************

23.09.2021