Vés enrere El Cicle Recerca EDvolució va abordar resultats de recerca sobre la competència transcultural a les aules universitàries

La tercera sessió del cicle, que va tenir lloc el passat 24 de novembre al campus del Poblenou en el marc d’EDvolució i UPF Learning Lab, va servir per presentar els resultats del projecte de recerca TRANSLINGUAM-UNI, centrat en com les aules universitàries s’han transformat en espais multilingües i multiculturals, on sovint la docència s’imparteix en una llengua estrangera.

16.12.2022

El 24 de novembre va tenir lloc la tercera sessió del Cicle Recerca EDvolució a la UPF, amb el títol  “La internacionalització de la universitat i les aules multilingües i multiculturals: implicacions lingüístiques, identitàries, actitudinals i educatives del projecte TRANSLINGUAM-UNI”

El Cicle Recerca EDvolució és una de les accions que s’han posat en marxa a fi de facilitar la transferència de la recerca sobre ensenyament i aprenentatge per millorar la docència a la universitat, dins de les activitats d’EDvolució i el Laboratori d’Aprenentatge (UPF Learning Lab).

Llegiu la notícia completa.

04. Educació de qualitat