Vés enrere Mobilitat internacional del PDI, PHD i del PTGAS 2023-2024

Mobilitat internacional del PDI, PHD i del PTGAS 2023-2024

Visites internacionals del curs acadèmic 2023-2024 (University of New South Wales, USIU Nairobi, Utrecht University, Technische Universität Dresden, Universitat d'Aveiro)

07.03.2024

Aquest curs acadèmic seguim amb la internacionalització del PDI, estudiants de postgrau i del PTGAS, tant dins com fora de la UPF:

Luis Alejandro, doctorand de l'àmbit de Dret de la UPF, ha estat a la  University of New South Wales, Sydney.
Aquí a la foto està amb els seus col·legues al The Gilbert + Tobin Centre of Public Law at University of New South Wales

La vicerectora Helena Ramalhinho i la professora Encarna Atienza, de Traducció i Ciències del Llenguatge, a la seu de United States International University (USIU) en unes jornades promogudes per l'Insituto Cervantes de Kenya. Article de "El español"

El professor Eric Cano del departament de Dret, impartint docència a la Universitat d'Utrecht (març 2024).

Òscar Olivella, del Servei de PDI, amb en Peter Rosenbaum, cap de la International Office de la Technische Universität Dresden, Alemanya (TUD) el març del 2024.

La professora Denise Holguin del departament de Traducció i Ciències del Llenguatge, a la Universitat d'Aveiro (abril 2024). https://blogs.ua.pt/cidtff/?p=63907