He trobat el curs molt útil, ja que hem après els coneixements bàsics per poder-se comunicar en una situació real. El grup reduït ha facilitat molt l’aprenentatge.

Francesc Madriles Soriano

Alemany

És un curs molt satisfactori perquè s’aprèn la llengua ràpidament i d’una manera molt pragmàtica. Es combina la gramàtica amb la pràctica oral, i així doncs és lúdic i divertit alhora.

Elena Cereceda

Alemany

Crec que és una bona manera d’aprendre anglès, amb classes dinàmiques.

Carla Sagué Vilà
Econòmiques - UPF

Anglès

I think this is a really good course. I am learning a lot this year.

Esther Yáñez Cerero
Dret - UPF

Anglès

Trobo que per ser el primer curs, hem après més del que m’esperava. El ritme de les classes ha estat bastant alt i, en general, el curs ha estat molt satisfactori.

Claudia Assens Laporta
Ciències Econòmiques -UPF

Àrab

Considero que hem après molt àrab per fer tan sols tres hores i mitja setmanals. La dinàmica de les classes és adequada.

Pere Serra Guàrdia
Ciències Polítiques - UPF

Àrab

El curs és molt bo. Per mi és un aspecte molt íntim fer l’esforç per escriure i parlar la llengua dels meus avis que jo escoltava quan era petit i era de vacances amb ells.

Vladimir Estivill Castro
Griffith University. Australia

Català

Learning the native language to a country or region allows one to have such a better insight to the culture and people. Learning Catalan has completely changed my understanding of Barcelona. M’agrada molt la classe!

Elizabeth O’Connell
Trinity College. Estats Units

Català

Los cursos ofrecen la posibilidad de conocer a gente de muchos países, a la vez que se aprende interactivamente un nuevo idioma.

Claudia Schoenfelder
Philipps-Universitat Hamburgo, Alemanya

Català

He aprendido mucho sobre la cultura de Barcelona y mi español ha mejorado con las lecturas y otras actividades divertidas e interesantes.

Mollie Jo Holman

Espanyol

I watched my Spanish improve exponentially in this program, which offered both enthusiastic, personable instructors and a highly relevant curriculum. I would recommend this program to anyone interested in learning Spanish!

Peng-Peng Weng
University of California Berkeley, Estats Units

Espanyol

Si tienes una profesora a quien le encanta su trabajo, el curso se convierte en algo divertido y aprendes casi sin darte cuenta.

Emre Güney
Orta Dogu Teknik Üniversitesi, Turquia

Espanyol

Realment crec que són cursos molt interessants. La meva valoració és molt positiva.

Mariona Crous Rovira
Traducció i Interpretació

Francès

És una bona manera de relacionar-te amb estudiants d’altres campus de la UPF i de conèixer la llengua i la cultura italianes per mitjà de cançons, activitats, pel·lícules...

Verónica Jiménez García
Traducció I Interpretació - UPF

Italià

Son cursos, sobretot, molt pràctics i útils des del primer dia.

Laura Arcagni
Humanitats - UPF

Italià

El curs de japonès d'Idiomes UPF té un plantejament diferent als cursos de idiomes que havia fet. El seu enfocament a la conversa oral és el que més em va convèncer a matricular-me del segon nivell.

Toni Sala
Enginyeria Informàtica - UPC

Japonès

En un món cada vegada més dinàmic, és imprescindible el coneixement tant de la llengua com de la cultura dels països més forts i amb més empenta, entre els que es troba Japó. En aquest sentit, el mètode d’ensenyament de japonès és, des del meu punt de vista, molt efectiu, i és molt positiu el fet que no solament és veu l’idioma en sí, sinó també varis i deferents aspectes més culturals.

Laura Castells Navarro
Biologia i Ciències de la Vida - UPF

Japonès

El curs de xinès, ha estat un bon curs ja que tenia una bona professora que ha sabut elegir el material adequat per ensenyar aquesta distant cultura i idioma. Un bon lloc on estudiar aquest interessant món.

Joel Martí Terradas
UPF