Vés enrere Verdejo Aparicio, Victor Martin

Departament d'Humanitats
Pensament
Investigador/a Ramón y Cajal

Víctor M. Verdejo és un filòsof del Departament d'Humanitats (Universitat Pompeu Fabra). Va obtenir el primer lloc a la convocatòria Ramón y Cajal 2021 dins de l'àrea temàtica "Ment, Llenguatge i Pensament".

Es va doctorar per la Universitat Autònoma de Barcelona (CCiL, 2008) i des de llavors ha realitzat docència i investigació a diverses universitats. Entre el 2014 i el 2016, va dur a terme un projecte de dos anys a la University College London (Regne Unit). És autor de més de 30 articles revisats per parells sobre la naturalesa del pensament i àrees relacionades de la filosofia del llenguatge i la ciència cognitiva. La seva principal línia de recerca actual dilucida la comunicació i la intersubjectivitat del pensament, amb un èmfasi en la interacció amb la primera persona i l'experiència de primera persona. És coeditor (juntament amb José Luis Bermúdez i Matheus Valente) del volum Sharing Thoughts, de propera publicació amb Oxford University Press.

Víctor M. Verdejo és membre sènior de Logos Research Group, col·laborador del València Philosophy Lab i membre del comitè executiu de la Societat Europea de Filosofia i Psicologia (ESPP).

Pàgina web personal: https://victormverdejo.com