S'està fent un seguiment especial dels estudiants internacionals que estan al nostre campus en programes de mobilitat administrats pel Servei de Relacions Internacionals i Education Abroad. En aquest sentit, s'està en contacte permanent també amb les agències i universitats participants en els programes Education Abroad per mantenir-les informades i coordinar actuacions. D’altra banda, s'està fent un seguiment personalitzat amb els estudiants UPF i el personal (PDI i PAS) que estan fent o preveien fer una mobilitat a l'estranger en els països de risc sota el paraigua d'un programa institucional.

D’acord amb les indicacions de les autoritats sanitàries, es recomana als membres de la comunitat universitària que limitin els viatges que no siguin estrictament necessaris, especialment als països declarats de risc 3 per l'Organització Mundial de la Salut (OMS).