Vés enrere

IV Sports and Global Governance: Inscripció & CALL for PAPERS

06.02.2018

Presentem la quarta edició de l'Sport and Global Governance Conference que amb gran èxit de participació vam realitzar l'any passat.

El Congrés, organitzat per l'Àrea de Filosofia del Dret de la Universitat Pompeu Fabra i amb la col·laboració del Departament de Dret de la UPF, l'Asociación Española de Filosofía del Deporte, el COPLEFC [Col·legi de Llicenciats en Educació Física i Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport de Catalunya] i el Centre d'Estudis UPF Sports_Lab, tindrà lloc els propers 26 i 27 d’abril al Campus Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra.

L'Sport and Global Governance Conference és un congrés obert a tothom, estudiants, professors i professionals que estiguin interessants en analitzar des de una vesant crítica els problemes ètics, filosòfics, jurídics i/o morals del món de l’esport.

El Congrés consistirà en dues jornades en les quals hi haurà 3 ponències plenàries (keynotes) de professores i professionals reconegudes en la matèria sobre el tema del Congrés. Per altra banda hi haurà diversos panells on les i els ponents escollits podran presentar el seu treball i discutir amb les persones que hi assisteixin.

El tema principal d'enguany és  Sport and rights. Animem a tothom a participar-hi i a presentar les seves comunicacions.

INSCRIPCIÓ

Termini d’inscripció: 14 d'abril de 2018.

Hi ha diverses modalitats d’inscripció. Per a formalitzar la inscripció és necessari utilitzar l'aplicatiu informàtic accessible des d’aquesta web.

Es lliurarà certificat d'assistència sempre que s'hagi assistit, com a mínim, a un 80% de les sessions.

CALL FOR PAPERS

Convidem a tots els interessats, acadèmics, professionals o investigadors independents, a enviar un resum d'un treball original relacionat amb qualsevol tema de l'esport des d'una perspectiva filosòfica o interdisciplinària vinculada a la filosòfica

Els resums remesos per a la seva avaluació i inclusió final al programa no hauran de superar les 500 paraules i contindran: títol de treball, nom i filiació completa de l'autor i així com la seva adreça de correu electrònic i cinc paraules clau.

Els resums hauran de ser enviats a la següent adreça de correu electrònic: gge.filodret@upf.edu. El termini per a la recepció de resums finalitzarà el proper 25 de març del 2018. Tots els  autors seran notificats sobre l'acceptació dels seus treballs el més aviat possible.

IMPORTANT! Tots els assistents hauran de fer el corresponent registre per tal que s'inclogui el seu treball en el programa i per a poder participar a la resta de conferències i activitats.

Categories: