Vés enrere Ana Carolina Carlos de Oliveira, professora de Dret Penal de la UPF, ha rebut el Premi Luis María Cabello de los Cobos

28.01.2022

L’Aula Universitat Autònoma de Madrid –Col·legi de Registradors per a la Prevenció en blanqueig de capitals i financiació del terrorisme ha concedit el Premi Luis María Cabello de los Cobos Mancha a la Dra. Ana Carolina Carlo de Oliveira, por el Trabajo titulado “The anti-money laundering architecture of Spain”, per la seva contribució a uan major sensibilització i conexement dels temes vinculats a la prevenció del blanqueig de capitals i la financiació del terrorisme a españa.

La cerimònia d’entrega del premi tindrà lloc a Madrid el proper mes de març amb la intervenció de les autoritats de la Universitat Autònoma de Madrid, del Col·legi de Registradors d’Espanya i del Servei Executiu de la Comissió de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Infraccion Monetàries – SEPBLAC.