“Exposa les teves obres a la Universitat” és una iniciativa adreçada a potenciar i donar a conèixer el talent artístic de les persones que integren la comunitat universitària de la UPF.

Enguany hem seleccionat dues propostes que es poden visitar als tres campus:

• Sala d'exposicions del campus de la Ciutadella: del 5 de febrer al 18 de març (de dilluns a divendres feiners, de 10 a 18 h)
  • Vestíbul del campus del Mar: del 20 de març al 25 d'abril
  • Passadís de l'àrea Tallers del campus del Poblenou: del 30 d'abril al 10 de juny

Títol: T'has plantejat mai?

Autora: Mercedes Lara de la Rubia / Ché Lara (Hostalets de Balenyà, 1970)

Perfil UPF: personal tècnic, de gestió i d’administració i serveis (Servei d’Informàtica)

Descripció: aquesta obra, en paraules de l'autora, "té la intenció de fer reflexionar l'espectador sobre una societat, la nostra, que, mentre permet l'existència d'abusos envers les dones, intenta defensar-les (?) a través de la literatura més popular, dirigint-los avisos en forma de contes".

Títol: Obres d'art

Autora: Ruth Vázquez Masana / Rut (Barcelona, 2001)

Perfil UPF: estudiant del grau en Enginyeria Biomèdica

Descripció: "Les meves obres neixen de la pregunta, la curiositat i l’anhel d’anar més enllà del que es veu per conéixer la veritat que viu dins de cada objecte, circumstància, racó, sentiment, etc. La meva principal aspiració és aconseguir una connexió autèntica amb els altres per compartir solituds. En altres paraules, crear universos intangibles a través de la tangibilitat d’objectes, quadres, posters i fotografies". Rut ens presenta sis obres realitzades en diferents tècniques: dues il·lustracions, dos objets d'art i dos pòsters artístics.