Vés enrere Liis Nimik, Professora i investigadora de la Universitat de Tallin, nova recercadora visitant del Grup de recerca CINEMA

Liis Nimik, Professora i investigadora de la Universitat de Tallin, es troba realitzant en el marc del Grup de recerca CINEMA una estada de recerca predoctoral en el Departament de Comunicació des del 02/01/24 al 30/06/24.

15.01.2024

Liis Nimik és documentalista, editora de ficció i conferenciant. Es va graduar a Baltic Film and Media School - BA in Film Art el 2012 com a editora i el 2015 com a realitzadora de documentals. Ha muntat 4 llargmetratges, ha produït documentals, tots ells distribuïts internacionalment. El seu primer llargmetratge documental Sundial es va estrenar a Visions du Réel i HotDocs el 2023. Actualment treballa com a investigadora júnior a la Universitat de Tallinn, investigant la relació entre l'atzar i el muntatge de pel·lícules.

Dades de l'estada

Universitat d'origen: Universitat de Tallin
Títol i descripció projecte que realitza a la UPF: Desaprendre muntatge cinematogràfic: intervencions per desenvolupar mètodes pràctics sintetitzant la història de la construcció i l'inesperat
Dates de l’estada: 02/01/24 – 30/06/24