Vés enrere Comença el cicle Temps de Sèries a CaixaForum Barcelona.

Comença el cicle Temps de Sèries a CaixaForum Barcelona.

Xavier Pérez i Jordi Balló, membres del grup CINEMA, inauguren el cicle de conferències Temps de Sèries organitzat per l'Obra Social "La Caixa" i coordinat pel professor Ivan Pintor.
10.11.2016

La conferència, titulada L'era shakesperiana de la ficció va tenir lloc el passat dimarts 9 de novembre a les 19h. En la paraula shakespeariana, la ficció televisiva no només troba un dipòsit gairebé infinit de procediments narratius, sinó també la força centrífuga d’una energia dramàtica que no deixa d’enriquir-se, rellegir-se i expandir-se amb cadascuna de les millors experiències de la serialitat televisiva contemporània.

Coordinat per Ivan Pintor, professor de comunicació audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra i també membre del grup CINEMA, el cicle de conferències Temps de Sèries organitzat per l'Obra Social "La Caixa", continua al CaixaForum Barcelona (Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, 08038 Barcelona).

Conferències:
L’era shakespeariana de la ficció: dimecres 9 de novembre, 19.00 h
La màquina del temps de Mad Men: dimecres 16 de novembre, 19.00 h
Gomorra: Un temps sense retorn: dimecres 23 de novembre, 19.00 h
El temps de l’endoapocalipsi: dimecres 30 de novembre, 19.00 h

Preu: 4 €
50% de descompte per a clients de ”la Caixa”
Venda d’entrades: CaixaForum.com/Agenda
Entrades també disponibles a CaixaForum en horari d’atenció al públic

Servei d’Informació Obra Social "la Caixa"
De dilluns a diumenge, de 9 a 20 hores
www.obrasocial.lacaixa.es