Vés enrere El fenomen de les sèries arriba a CaixaForum Barcelona de la mà d’experts internacionals

Joc de Trons, Gomorra, The Walking Dead i Mad Men, protagonistes al cicle de conferències Temps de Sèries a CaixaForum Barcelona.
10.11.2016

L’Obra Social ”la Caixa” es suma al fenomen de les sèries organitzant un cicle de conferències els dimecres de novembre a CaixaForum Barcelona. El cicle, coordinat per Ivan Pintor, professor de comunicació audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra, comptarà amb la presencia d’experts en el món de la televisió i producció audiovisual amb la fi d’entendre el perquè del consum desfermat de les sèries contemporànies.

El cicle titulat Temps de Sèries, que te la voluntat de contribuir al debat d’aquest fenomen cultural de masses, constarà de quatre conferències a través de les quals s’analitzaran algunes de les produccions actuals de més audiència com Joc de Trons, The Walking Dead, Gomorra o Mad Men. Els guionistes, assagistes i professors convidats oferiran al públic les seves experiències professionals i desvetllaran alguns dels secrets de l’èxit de la ficció televisiva contemporània.

L’objectiu de l’Obra Social ”la Caixa” amb els diferents cicles de conferències és fomentar l’art i la cultura com a eines de transformació social i contribuir a la divulgació de les humanitats, i també promoure el debat sobre idees, tendències i investigacions de la societat actual. Els cicles de conferències que s’ofereixen a cadascun dels centres CaixaForum, volen aprofundir en els fonaments de la nostra cultura i oferir les claus que han de permetre entendre els importants canvis de la societat actual.

Cicle de conferències: Temps de Sèries

Del 9 al 30 de novembre del 2016

CaixaForum Barcelona
Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8,