Vés enrere Sr Gerent - COVID 19

Sr Gerent - COVID 19

Sr. Gerent,

L'afiliació de CCOO/UPF us demana formalment el tancament immediat de tots els centres de treball de la UPF i en conseqüència, que tots els treballadors i treballadores públiques de la UPF no tinguin l'obligació de presentar-se en el seu lloc de treball, fins que les circumstàncies canviïn.

13.03.2020

La mesura de tancar les escoles i instituts per evitar que mestres i alumnes es puguin contagiar entre ells i a les seves famílies, ha de primar en el funcionament dels centres d'educació superior, la qual cosa forma part de les competències de les universitats. Les treballadores i els treballadors no entenem quin és l'objectiu de fer romandre al personal en el seu lloc de treball si l'evidència diu que no hi ha usuaris a qui donar servei i existeix per part de les autoritats recomanacions sobre evitar desplaçaments i reduir el contacte amb altres persones.

Aquesta secció sindical vol contribuir a la millor gestió de la situació en tots els àmbits i afavorir que es prenguin les millors decisions. Per això, reclamem les dades d'afectació per contagi i per quarantena entre els membres de la Comunitat Universitària.

Sense aquelles dades i sense més informació que justifiqui la decisió de mantenir el personal al seu lloc de treball, EXIGIM que a partir de dilluns la UPF romangui tancada a tots el efectes.

Avui més que mai, Salut!

Tel: +34 93 542 25 50 / + 34 679 906 281