Back Presentació del doble grau LLB King's College London - Grau en Dret UPF Barcelona

20.09.2018

Posem en marxa el programa de doble grau internacional en Dret King's College London - UPF Barcelona!

Avui l'hem presentat públicament a l'àtic de l'Edifici Mercè de la UPF en companyia del Magnífic Rector Jaume Casals i el Vicerector per a projectes d'innovació Josep Lluís Martí.

El nostre no ha estat un camí fàcil. S'inicià el 2015 amb el contacte entre el prof. Josep Ferrer i el prof. Robert Wintemute; seguiren idees, "brainstormings", visites, mails i trucades durant molts mesos de feina intensíssima, conjuntament amb altres persones: altres professors de la Facultat (sobretot l'antic i l'actual vicedegà de dobles graus Carlos Gómez i Maurici Pérez Simeón) i unitats com la UGA de Dret, la UCPI, URI, AJ o el SGA, sigles més o menys pronunciables rere les quals treballen equips molt eficaços. Gràcies a totes/s pel suport!

L'sprint final per a l'aprovació i la promoció del programa ha demostrat una cosa: si hi ha entesa, quan dues institucions tenen un projecte comú, en benefici dels seus estudiants i les respectives societats, malgrat les dificultats -que mai manquen-, s'arriba a bon port. Esperem que bon vent de popa ens acompanyi en la singladura d'aquest doble grau!

SDG - Sustainable Development Goals: