Vés enrere Post-Crash UPF. Associació Post-Crash UPF

Post-Crash UPF. Associació Post-Crash UPF

Som estudiants d’Economia que busquem entendre la nostra disciplina des d’altres perspectives que no s’imparteixen en el grau.

Som una associació formada principalment per estudiants d’Economia que busquem entendre la nostra disciplina d’estudi des d’altres perspectives que no s’imparteixen en el grau.

Denunciem que l’escola de pensament neoclàssica domini la immensa majoria dels plans docents.

Denunciem que es doni un pes exagerat a les matemàtiques com a eina per analitzar de manera relativament simple una realitat que, per la seva pròpia naturalesa, és complexa.

Denunciem que no se’ns ofereixin assignatures interdisciplinars amb la història, la sociologia, la política i la filosofia.

Denunciem que no es fomenti el pensament crític, ja que la gran majoria de temaris només conviden a escoltar i prendre apunts donant tot el que s’explica com a cert, en detriment de l’aprofundiment, la reflexió i el contrast.

Per això, la nostra eina principal és l’organització d’actes, conferències, ponències, taules rodones… en les que donar veu a investigadors i investigadores que estudien l’economia des d’una corrent heterodoxa. Així, els estudiants d’economia podem reflexionar sobre idees que, si només fos per la carrera, no ens haguéssim ni plantejat.

Som una associació que ens reunim setmanalment en assemblea. Les assemblees són la clau pel funcionament de l’associació i són importants per decidir-hi el rumb. Aquestes són disteses on qualsevol idea i proposta que es porti és discutida. Tot i això, Post-Crash no només consisteix en assemblees, aprenentatge econòmic heterodox i lluita per la pluralitat. També organitzem activitats per fomentar la cohesió entre tots els membres, amb activitats de caràcter més lúdic com sopars, birres, cervesades, excursions, sortir de festa, etc... per tal de conèixer-nos més i gaudir plenament de la vida universitària.

Així doncs, per què voldries unir-te a Post-Crash? Perquè és una oportunitat única que pots trobar a la universitat per aprendre realitats fora de les que t’ensenyen a l’aula i formar-te amb perspectives diferents, una plataforma on reivindicar la transversalitat educativa i, sobretot, conèixer gent amb les teves mateixes inquietuds i interessos. Tothom hi és benvingut!