La comunitat alumni és clau per a la UPF

El Programa Alumni UPF desenvolupa un seguit d'estudis per entendre en profunditat la comunitat alumni i per conèixer què pot fer la Pompeu per als i les alumni, i què poden fer ells i elles per a la Universitat.

En una etapa inicial, s'ha centrat el procés de prospecció en les primeres promocions amb l'estudi "Interessos, necessitats i motivacions de les promocions 1994-2004". Després de realitzar aquesta primera fase, ara es proposa avançar amb la resta de promocions: els i les alumni titulades entre els anys 2005 i 2021.

Vols consultar l'estudi complet?

Per aquest motiu, estem treballant per oferir una proposta de valor adequada als interessos i motivacions d'alumni que, com tu, vau graduar-vos entre 2005 i 2021 a la UPF.

Per obtenir l’Estudi Perfil Alumni UPF: "Interessos, necessitats i motivacions de les promocions 2005-2021", emplena el següent formulari.