Descobreix l'experiència dels mentorats i mentorades de l'edició 2023-2024

Cinc alumni participants en la primera edició de Mentoring Alumni UPF ens donen la seva visió sobre la iniciativa i el valor de la mentoria

02.04.2024

Com és l'experiència dels mentorats i mentorades de la iniciativa Mentoring Alumni UPF? Et convidem a conèixer el testimoni de cinc participants de l'edició 2023-2024, la María Odériz Sánchez, el Carlos Seguí Llull, l'Alina Olsson Martín, la Carlota Ferrer Ruiz i el Pol Llansana i Goset, i el valor que té la mentoria per a ells i elles.

Descobreix la seva experiència

María Odériz Sánchez

Alumni del Grau en Global Studies (2020)

La seva mentora és Cristina Smandia

El meu procés de mentoria està sent la combinació perfecta entre la sensació de tenir una conversa amb la teva germana gran i una sessió de cafè amb una persona a qui admires professionalment. Mitjançant la mentoria a llarg termini, he tingut la possibilitat de conèixer la trajectòria professional de la meva mentora obtenint així inspiració i descobrint possibilitats que jo no coneixia, però que ella sabia gràcies als seus anys d'experiència en el sector. A més, en conèixer-me ella també durant tants mesos ha pogut donar-me la seva visió sobre el meu recorregut, amb consells extremadament específics a la meva situació. M'ha encantat que, en trobar-se la meva mentora activa en el sector que m'apassiona, hem pogut connectar en molts nivells, anant fins i tot a visitar exposicions juntes.

Carlos Seguí Llull

Alumni del Grau en Dret (2021)

El seu mentor és Nando Takano Martínez

Treballar en un despatx d’advocats és molt diferent a anar a la universitat. Per aquest motiu, és molt beneficiós comptar amb el consell del meu mentor, qui fa molts anys que treballa en un despatx molt semblant al meu, sobre com començar en el món de l'advocacia. I, a la vegada, ja que ell està en la mateixa posició dels meus caps, pot avaluar objectivament el meu desenvolupament. En resum, el programa Mentoring Alumni UPF està sent una ajuda excel·lent.

Alina Olsson Martín

Alumni del Grau en Global Studies (2019)

La seva mentora és Marta Vallejo Mestres

Formar part d'aquesta primera edició del Mentoring Alumni UPF significa una gran oportunitat. A més, coincideix amb una etapa molt important per a mi; la de “tornar” a la meva alma mater i connectar amb altres alumni molt diversos, potenciant, així, la meva ambició professional. Sense cap mena de dubte, el seu gran valor es veu reflectit en l'intercanvi de coneixement(s), habilitat(s) i oportunitat(s) de futur, essència de la comunitat Alumni UPF.

Carlota Ferrer Ruiz

Alumni del Grau en Dret (2022)

La seva mentora és Rosa Alonso Molla

Ser mentorada és una oportunitat única que recomanaria a qualsevol persona jove, motivada i amb ambició per desenvolupar-se professionalment! La Rosa, la meva mentora, m’acompanya en tot moment a la confecció dels meus horitzons i m’ensenya les tècniques que ella utilitza per a créixer professionalment. Em transmet passió i ambició per voler trobar el meu lloc en el món professional i aconseguir un entorn professional que em faci feliç. M’acompanya i em dona suport en un dels moments més importants i difícils per als joves i que poden determinar més el nostre futur. És un suport amb el qual sé que puc comptar des del dia que la vaig conèixer. Sé que està allà en tot moment i li puc demanar consell a l’hora de prendre decisions que puguin condicionar el dia a dia dels anys que vindran. És una sort poder tenir tan a prop una font d’inspiració tan gran com ho és ella. L’admiro, i cada dia que parlo amb ella omplo la meva motxilla de coneixements i oportunitats per créixer! És una iniciativa fantàstica!

Pol Llansana i Goset

Alumni del Doble Grau en Dret i ADE (2021)

El seu mentor és Igor Pryval

En el meu cas, Mentoring Alumni UPF ha esdevingut una espècie de "teràpia" empresarial. Un espai on poder comentar amb total llibertat tots els problemes diaris de crear una empresa des de zero, i fer-ho amb algú que no solament té les meves mateixes inquietuds, sinó que ja ha hagut de lluitar contra molts d'aquests obstacles que m'estic trobant jo. Emprendre és una activitat bastant solitària, però tenir la possibilitat de confrontar les teves hipòtesis amb una persona externa que ja ho ha viscut de primera mà és una oportunitat magnífica que m'ha ajudat tant a mi personalment com al projecte empresarial de Notka. A més, l'elecció del mentor per part de la UPF ha estat perfecte, ja que l'experiència de l'Igor en l'àmbit del comerç local m'ha permès entendre millor la idiosincràsia d'aquest canal de distribució per després poder-ho aplicar de forma directa en la venda de la xocolata d'especialitat de Notka.

Coneix la resta de participants de la primera edició de la iniciativa Mentoring Alumni UPF.