Lliçons Acte de Graduació 2023

El talent alumni UPF, protagonista a l'Acte Acadèmic de Graduació del 2023

11.07.2023

Enguany s'ha graduat la promoció 2023. En els Actes Acadèmics de Graduació celebrats, diversos alumni UPF han pronunciat la seva lliçó per inspirar el viatge que ara iniciaran els graduats i graduades. A continuació, et presentem els ponents d'aquest any. I l'any que ve, qui sap? Pots ser tu!

Martha Baselga

Alumni UPF de la Llicenciatura en Dret (2011). White Collar Defense, Investigations & Compliance a Brown Rudnick LLP i Committee Member a British Spanish Law Association.

Va pronunciar la seva lliçó durant l'acte del divendres 7 de juliol a les 18.00 h, on es va graduar la promoció 2023 del Grau en Dret, el Doble Grau en Dret: Bachelor of Laws (KCL) + Grau en Dret (UPF) i el Doble Grau en Dret i Economia/Administració i Direcció d’Empreses.

Escolta les reflexions de la Martha abans de l'acte i recupera la seva lliçó Canviants mons.

Oriol Nicolás

Alumni UPF de la Llicenciatura en Biologia (2004) i Director de Desenvolupament Estratègic a Amerisourcebergen.

Va pronunciar la seva lliçó durant l'acte del divendres 7 de juliol a les 20.30 h, on es va graduar la promoció 2023 del Grau en Relacions Laborals, el Grau en Criminologia i Polítiques Públiques de Prevenció, el Doble Grau en Criminologia i Polítiques Públiques de Prevenció i Dret i el Grau en Biologia Humana.

Escolta les reflexions de l'Oriol abans de l'acte i recupera la seva lliçó Somnis.

Neus Vidal

Alumni UPF del Grau en Periodisme (2013) i el Grau en Ciències Polítiques i de l'Administració (2016). Media Freedom Monitoring Officer a European Centre for Press & Media Freedom.

Va pronunciar la seva lliçó durant l'acte del dissabte 8 de juliol a les 10.30 h, on es va graduar la promoció 2023 del Grau en Comunicació Audiovisual, el Grau en Publicitat i Relacions Públiques, el Grau en Periodisme i el Grau en Ciències Polítiques i de l'Administració.

Escolta les reflexions de la Neus abans de l'acte i recupera la seva lliçó El futur de la informació.

Joan Banach

Alumni UPF de la Llicenciatura en Traducció i Interpretació i la Llicenciatura en Lingüística (2009), i Catalan Technical Translator a Apple.

Va pronunciar la seva lliçó durant l'acte del dissabte 8 de juliol a les 12.30 h, on es va graduar la promoció 2023 del Grau en Enginyeria Biomèdica, el Grau en Enginyeria de Sistemes Audiovisuals, el Grau en Enginyeria de Xarxes de Telecomunicació, el Grau en Enginyeria en Informàtica, el Grau en Enginyeria Matemàtica en Ciència de Dades, el Grau en Traducció i Interpretació, el Grau en Llengües Aplicades i el Doble Grau en Traducció i Interpretació i Llengües Aplicades.

Escolta les reflexions del Joan abans de l'acte i recupera la seva lliçó Introducció a la postuniversitat 1.

Guillem Bargalló

Alumni UPF de la Llicenciatura en Economia (2012). Responsable de Sostenibilitat a IKEA Catalunya i CEO a El Bien Social.

Va pronunciar la seva lliçó durant l'acte del dissabte 8 de juliol a les 18.00 h, on es va graduar la promoció 2023 del Grau en Administració i Direcció d’Empreses i Grau en Economia.

Escolta les reflexions del Guillem abans de l'acte i recupera la seva lliçó Descobrir i viure el teu propòsit.

Bea Nubiola

Alumni UPF de la Llicenciatura en Humanitats (2002) i Cap de Marques a l'Agència Catalana de Turisme.

Va pronunciar la seva lliçó durant l'acte del dissabte 8 de juliol a les 20.30 h, on es va graduar la promoció 2023 del Grau en Ciències Empresarials – Management, el Grau en International Business Economics, el Grau en Global Studies i el Grau en Humanitats.

Escolta les reflexions de la Bea abans de l'acte i recupera la seva lliçó Un gran viatge.

Eric March

Alumni UPF del Grau en Biologia Humana (2013) i el Màster Universitari en Bioinformàtica per a les Ciències de la Salut (2015), i investigador del Grup de Farmacoinformàtica de la Universitat Pompeu Fabra.

Va pronunciar la seva lliçó durant l'acte del dilluns 10 de juliol a les 18.00 h, on es va graduar la promoció 2023 del Màster en Laboratori d'Anàlisis Clíniques, el Master in Biomedical Research, el Màster en Indústria Farmacèutica i Biotecnologia i el Master in Bioinformatics for Health Sciences.

Escolta les reflexions de l'Eric abans de l'acte i recupera la seva lliçó Navegar la incertesa: el pensament crític com a eina emancipadora.