Lliçons Acte de Graduació 2022

El talent alumni UPF, protagonista a l'Acte Acadèmic de Graduació del 2022

17.07.2022

Et presentem la Carla, la Mercè, l'Anna, l'Adriana, l'Adrià, la Núria i la Rocío, set alumni UPF que han pronunciat la lliçó de l'Acte Acadèmic de Graduació 2022 per inspirar el viatge que iniciaran els graduats i graduades de la nova promoció.

Carla Conejo

Alumni UPF del Grau en Biologia Humana (2015) i el Màster Universitari en Indústria Farmacèutica i Biotecnològica (2016), i divulgadora científica i responsable de programes científics a la Fundació Catalunya La Pedrera.

Va compartir la seva mirada amb els titulats i titulades de la promoció 2022 del Grau en Biologia Humana, el Grau en Comunicació Audiovisual, el Grau en Publicitat i Relacions Públiques, i el Grau en Periodisme durant la sessió de l'Acte Acadèmic de Graduació del 8 de juliol de 2022 a les 18.00 h.

Recupera la seva lliçó Univers d'aprenentatges i escolta les reflexions de la Carla abans de l'acte.

Mercè Vintró

Alumni UPF del Grau en Traducció i Interpretació (2015), i cap de recerca aplicada per al processament del llenguatge natural a Shell.

Va compartir la seva mirada amb els titulats i titulades de la promoció 2022 del Grau en Enginyeria Biomèdica, el Grau en Enginyeria de Sistemes, el Audiovisuals, el Grau en Enginyeria de Xarxes de Telecomunicació, el Grau en Enginyeria en Informàtica, el Grau en Enginyeria Matemàtica en Ciència de Dades, el Grau en Traducció i Interpretació, el Grau en Llengües Aplicades, i el Doble Grau en Traducció i Interpretació i Llengües Aplicades durant la sessió de l'Acte Acadèmic de Graduació del 8 de juliol de 2022 a les 20.30 h.

Recupera la seva lliçó Pensa, creu, somia i atreveix-te! i escolta les reflexions de la Mercè abans de l'acte.

Anna Batalla

Alumni UPF de la Llicenciatura en Dret (1999) i la Llicenciatura en Traducció i Interpretació (2002), i Human Rights Officer a l’Organització de l’Oficina de l’Alta Comissionada de les Nacions Unides pels Drets Humans, a Ginebra.

Va compartir la seva mirada amb els titulats i titulades de la promoció 2022 del Grau en Dret i el Doble Grau en Dret + Economia/Administració i Direcció d'Empreses durant la sessió de l'Acte Acadèmic de Graduació del 9 de juliol de 2022 a les 10.30 h.

Recupera la seva lliçó La justícia internacional com a opció de vida i escolta les reflexions de l'Anna abans de l'acte.

Adriana Ribas

Alumni UPF de la Llicenciatura en Ciències Polítiques i de l'Administració (2009) i coordinadora a Amnistia Internacional Catalunya.

Va compartir la seva mirada amb els titulats i titulades de la promoció 2022 del Grau en Relacions Laborals, el Grau en Criminologia i Polítiques Públiques de Prevenció, el Doble Grau en Criminologia i Polítiques Públiques de Prevenció i Dret, i el Grau en Ciències Polítiques i de l’Administraciódurant la sessió de l'Acte Acadèmic de Graduació del 9 de juliol de 2022 a les 12.30 h.

Recupera la seva lliçó Podeu canviar el món i escolta les reflexions de l'Adriana abans de l'acte.

Adrià Izard

Alumni UPF del Grau en International Business Economics (2016) i Senior Sales Executive a TravelPerk.

Va compartir la seva mirada amb els titulats i titulades de la promoció 2022 del Grau en Global Studies, el Grau en Humanitats, el Grau en Ciències Empresarials – Management i el Grau en International Business Economics durant la sessió de l'Acte Acadèmic de Graduació del 9 de juliol de 2022 a les 18.00 h.

Recupera la seva lliçó La vida que comença i escolta les reflexions de l'Adrià abans de l'acte.

Núria Domínguez

Alumni UPF de la Llicenciatura en Economia (2005) i la Llicenciatura en Dret (2007) i Manager Business Partnerships & Open Innovation a SEAT.

Va compartir la seva mirada amb els titulats i titulades de la promoció 2022 del Grau en Administració i Direcció d’Empreses i el Grau en Economia durant la sessió de l'Acte Acadèmic de Graduació del 9 de juliol de 2022 a les 20.30 h.

Recupera la seva lliçó Hola, futur i escolta les reflexions de la Núria abans de l'acte.

Rocío Martínez-Sampere

Alumni UPF de la Llicenciatura en Ciències Econòmiques i Empresarials (1996) i directora de la Fundació Felipe González.

Va compartir la seva mirada amb els titulats i titulades de la promoció 2022 del Grau en Filosofia, Política i Economia durant la sessió de l'Acte Acadèmic de Graduació del 16 de juliol de 2022 a les 12.30 h.

Recupera la lliçó de la Rocío.