Atrás Fira d’Educació “Education & Career Expo” (2 de juny)

Fira d’Educació “Education & Career Expo” (2 de juny)

13.05.2024

El pròxim diumenge 2 de juny celebrarem la Fira d’Educació “Education & Career Expo” organitzada principalment per Chinese Test Internacional Co.Ltd, la Fundació Institut Confuci de Barcelona (FICB) i la col·laboració del Consolat General de la República Popular de la Xina a Barcelona i Casa Àsia.

En aquesta fira, els alumnes interessats tindran la possibilitat de conèixer de primera mà les possibilitats d’estudi amb beca de més de vint universitats xineses.

A la pàgina següent podreu trobar tota la informació referent a aquest esdeveniment:

Seria un plaer per nosaltres poder comptar amb la seva presència per la inauguració d’aquest event. Considerem que és una molt bona oportunitat per fomentar la comunicació i col·laboració entre les institucions xineses educatives i locals.