Atrás L'IES Mirades participa en l'activitat de LARQ en el marc del Programa EscoLab 2023-24

29.01.2024

A la primera sessió del curs 2023-2004 del 17 de novembre he rebut la visita d’un grup de setze alumnes de 1er d’ESO de l’Institut Mirades (Barcelona). L’alumnat ha estat acompanyat per les professores Mireia i Laura.

L’activitat consta d’una part teòrica i una més pràctica. L’objectiu principal de la jornada era donar a conèixer el procés de la recerca arqueològica i en concret del treball de laboratori.

L'activitat ha estat organitzada per  E. Moral, V. Peña,  A. Ruiz i L.Trelliso (coordinadora).