Atrás El Centre d'Humanitats Digitals i el HackLab inicien noves dinàmiques de promoció de projectes interdisciplinaris entre estudiants dins el marc de les Humanitats Digitals

El Centre d'Humanitats Digitals UPF-DH va engegar la seva activitat el 2023, i té com a principal objectiu ser un focus per a la investigació interdisciplinària en els camps de les humanitats, les ciències socials i la tecnologia dins la UPF.

16.02.2024

El Centre pretén generar un espai inclusiu on diversos departaments puguin desenvolupar investigació més enllà dels límits de cada disciplina, amb una mirada transversal i innovadora tant en la recerca com en la docència.

Un dels pilars del Centre és la promoció de la docència i formació en Humanitats Digitals a tots els nivells, des d'estudiants de grau fins a estudiants de doctorat o investigadors. L'adquisició de competències digitals al llarg dels estudis formals a la UPF, així com d'aquesta perspectiva transdisciplinària i orientada a resoldre els reptes socials i acadèmics actuals, és clau.

El HackLab és un espai on es fomenten aquest tipus de dinàmiques entre estudiants, i el suport mutu entre UPF-DH i el HackLab permetrà fer arribar aquests recursos a més estudiants interessats en les Humanitats Digitals, els quals es podran beneficiar de l'experiència de col·laboració amb estudiants d'altres disciplines més enllà del currículum acadèmic."

Més informació: