Vés enrere D’arreu a Catalunya: Apunta’t al MOOC 'Català per a principiants' de la UPF

D’arreu a Catalunya: Apunta’t al MOOC 'Català per a principiants' de la UPF

Oferir aquesta iniciativa als membres d'EUTOPIA significa un exemple més de l'aposta de l'Aliança pel multilingüsime

01.04.2024

Vols aprendre català, descobrir Barcelona i conèixer més sobre la cuina, la música i les tradicions catalanes, tot des de la comoditat de casa teva? Ara és possible amb el Massive Open Online Course (MOOC) 'Català per Principiants' organitzat per la UPF, obert a tots els membres d'EUTOPIA també.

'Català per Principiants' és un curs en línia que pretén proporcionar recursos bàsics de vocabulari i gramàtica perquè puguis comunicar-te en diverses situacions del dia a dia. És gratuït, obert a tothom i està destinat a qualsevol estudiant internacional que es matricularà en una universitat catalana o a qualsevol persona interessada en la llengua i la cultura catalanes. Aquest MOOC està impartit per professors de la Universitat Pompeu Fabra, que t'acompanyaran en tot moment i et proporcionaran tot el que puguis necessitar.

Durant tres setmanes, adquiriràs una formació inicial de la llengua catalana, però també adquiriràs altres coneixements amb el curs "Un dia amb Ella". Mitjançant una sèrie de ficció i els seus personatges, el curs et permetrà immergir-te al cor de Barcelona. També aprendràs una mica sobre la cuina, la música i les tradicions catalanes. Perquè aprendre una llengua és molt més que simplement entendre paraules; aprendre una llengua és obrir una porta al món. Com a tal, aquest és un curs dissenyat per aprendre català mentre t'ho passes bé. Pots inscriure't a partir del 8 d'abril.

L'equip multidisciplinari del MOOC a la UPF compta amb personal de diferents àmbits, des de tècnics audiovisuals i informàtics fins a suport educatiu. Juntament amb el personal docent del MOOC, tenen com a objectiu optimitzar els recursos de la universitat per donar suport al disseny, la creació i la publicació de MOOCs amb la garantia de qualitat i innovació de la UPF.

La 3a edició del curs de català per al curs acadèmic 2023-2024 comença el 29 d'abril del 2024. Pots endinsar-te en 15 hores distribuïdes en 3 setmanes, amb 2 setmanes addicionals per millorar la teva experiència d'aprenentatge, i no és necessari cap coneixement prèvi de català; tothom és benvingut! No et perdis aquesta oportunitat d'explorar la rica cultura i llengua de Catalunya!

Consulta aquí per obtenir més informació i fer la inscripció.