Vés enrere EUTOPIA obre la convocatòria per una nova edició de l’Ideas Club a Venècia sobre canvi climàtic

L'Ideas Club és un espai de debat dels estudiants on es discuteix sobre temes d'interès en perspectiva europea

06.03.2024

L’Aliança EUTOPIA posa en marxa la segona edició de l’Ideas Club, un espai de debat multilingüe dirigit als estudiants per augmentar la consciència dels valors europeus mitjançant el coneixement i la conscienciació sobre les diferències interculturals. El projecte comptarà amb la participació d’una vintena d’estudiants de les diferents universitats que formen l’Aliança, així com dels centres universitaris de fora d’Europa que col·laboren amb EUTOPIA.

L’Ideas Club es reuneix dos cops l’any, i cada sessió produirà resultats en forma d’informes, manifests o material audiovisual amb les conclusions dels debats. La propera trobada, de la qual s’ha obert la convocatòria de participació, serà els dies 23 i 24 d'abril a la Universitat Ca’Foscari de Venècia. Per part de la Universitat Pompeu Fabra hi assistiran dos estudiants, tal com va passar a la darrera edició que va tenir lloc a la Universitat CY Cergy de París.

Els estudiants de l’Student Think Tank (EUSTT) de les universitats d’EUTOPIA han decidit que el tema de la segona sessió de l’Ideas Club d’EUTOPIA MORE sigui el canvi climàtic. El projecte de l’Ideas Club culminarà l’estiu del 2026 amb la celebració d’una Escola d’Estiu d’EUTOPIA on es recolliran els fruits de les diferents trobades celebrades al llarg d’aquests anys.

El termini per a la presentació de sol·licituds és el 15 de març a les 14h. Podeu llegir els detalls de la convocatòria aquí i llegir-ne aquí la resolució.