Vés enrere 188 dies anuals (Barcelona)

188 dies anuals (Barcelona)

Nom de la persona sol·licitant i col·lectiu: Ferran Llunell (Personal d'Administració i Serveis)

Entitat beneficiària: Fundació Canpedró

Import subvencionat: 1.500€

Temps d’execució del projecte: 12 mesos

Lloc d’execució del projecte: Barcelona

Grup de nens beneficiaris del projecte

El projecte va consistir en millorar les condicions de vida dels infants de les famílies en risc d'exclusió social que utilitzen el Centre de Serveis Canpedró, i que es trobaven en situació de pobresa, i en situació de vulnerabilitat a Barcelona a través de cobrir les necessitats bàsiques d'alimentació, higièniques lúdiques i socioafectives, durant el període dels 188 dies no escolars (caps de setmana, festius, vacances d'estiu, Setmana Santa i Nadal, etc.), mitjançant el lleure dins el casal (des de les 11 mati i 19 hores tarda). A més, durant l'any escolar es van oferir dos espais setmanals de reforç escolar amb les assignatures troncals i anglès, i sopar.

Objectius:

• Cobrir les necessitats bàsiques d'alimentació dels infants atesos, oferint una alimentació nutritiva, variada i equilibrada, amb productes frescos i diversos en els períodes en què no hi ha escola.
  • Millorar els hàbits higiènic-sanitaris bàsics: rentar-se les dents després dels àpats, garantir que estan correctament dutxats, ungles tallades i duen el cabell net, control del pes i talla, control de les vacunacions, etc.
  • Cobrir les necessitats psicoafectives i de relació social dels infants atesos, oferint relació entre ells, amb els monitors i els voluntaris del centre.
  • Oferir i millorar la seva formació en el lleure incrementant els valors propis que es fonamenten en activitats lúdiques organitzades amb altres nens i nenes: compartir, celebrar, col·laborar, gaudir.
  • Cobrir les mancances escolars, amb reforç setmanal durant tot el any acadèmic i el sopar.

Mèdia: