Vés enrere Mauri De Los Rios, Marcel

MAURI DE LOS RIOS, MARCEL

MARCEL MAURI DE LOS RIOS
Departament de Comunicació
Deontologia periodística, Retiment de comptes i desinformació i Història del periodisme
Professor agregat

Nota biogràfica

Doctor en Periodisme. És historiador, periodista, investigador i professor d'Història del periodisme i l'ètica periodística en el Departament de Comunicació de la UPF. També és consultor de l'ètica i el dret de comunicació a la Universitat Oberta de Catalunya. El 2007 va dur a terme la investigació predoctoral a la Universitat de la Sorbona a París, el 2010 es va dur a terme una investigació postdoctoral a la Universitat de Columbia (Nova York). Ha publicat articles i llibres sobre ètica dels mitjans i Història del Periodisme. L'any 2012 va ser guardonat amb el Premi de Comunicació Social Joan Givanel i Mas de l'Institut d'Estudis Catalans. És el coordinador del grup de recerca POLCOM-GRP, Comunicació política, periodisme i democràcia.

Línies de recerca

- Deontologia i ètica periodística;
- Història del periodisme.

Docència

- Deontologia periodística;
- Història del Periodisme;
- Cultura Periodística Contemporània.

Web personal/Xarxes acadèmiques:
Twitter: @marcelmauri