Vés enrere Mas Manchon, Lluis

MAS MANCHON, LLUIS

LLUIS MAS MANCHON
Departament de Comunicació
Publicitat sonora i radiofònica, Models entonatius de la locució audiovisual, Qualitat de la comunicació i Gènere informatiu i discurs periodístic.
Professor agregat interí

Nota biogràfica

Professor i investigador visitant a la Universitat Pompeu Fabra. Doctor en ciències de la comunicació per la Universitat Autònoma de Barcelona i membre dels grups de recerca CAS (UPF) i Laicom (UAB). La seva tesi sobre entonació a la locució informativa va merèixer el segon Premi a la Recerca del CAC 2011. Les seves principals publicacions han estat sobre models superestructurals del discurs informatiu, ràdio i so, qualitat comunicativa i gèneres, a vegades des d’una perspectiva comunicològica envers temes de lingüística, enginyeria o documentació. També ha fet treballs sobre comunicació i salut. Dirigeix la plataforma REACT, dins de l’ecosistema Arsenal, un espai de creació d’estudiants de grau en Publicitat i Relacions Públiques i dels projectes d’investigació dels grups de recerca del Departament.

Línies de recerca

- Publicitat sonora i radiofònica.
- Models entonatius de la locució audiovisual;
- Radio i so;
- Qualitat de la comunicació;
- Gènere informatiu i discurs periodístic.

Docència

- Realització de Publicitat Sonora.