Vés enrere Figueras Maz, Mònica

FIGUERAS MAZ, MÒNICA

MÒNICA FIGUERAS MAZ
Departament de Comunicació
Joventut i comunicació, Ètica de la comunicació, Estudis de gènere i Educació i comunicació.
Catedràtica d'universitat

Nota biogràfica

Doctora en periodisme per la Universitat Pompeu Fabra i llicenciada en Sociologia i en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona. Treballa des de 1998 en el Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra on imparteix assignatures de periodisme i de sociologia del consum i de la joventut en estudis de grau i màster. Coordina el grup de recerca en Joventut, Societat i Comunicació, JOVIS, i el Màster Interuniversitari en Joventut i Societat (Universitat de Girona). Ha participat en investigacions competitives sobre la imatge dels i les joves en els mitjans; en estudis de recepció sobre el significat que ells i ells atorguen al consum mediàtic; sobre educació en comunicació i sobre participació.

Línies de recerca

- Joventut i comunicació;
- Ética de la comunicació;
- Estudis de gènere;
- Educació i comunicació.

Docència

- Joventut i Comunicació;
- Psicosociologia del Consum;
- Deontologia Periodística;
- Tècniques del Periodisme Audiovisual.